lørdag 2. april 2011

Kreativ på morgenkvisten =)

Til tross for en aalt for sein kveld i går pga en liten overdose Redbull, ble det så alt for tidlig morgen i dag også. Jeg er ikke så god på den sovinga. Våkner så tidlig. Men men.. Da får man jo mye ut av dagen! =)
I dag våknet jeg med hodet fullt av kreative idèer. Der i blandt planlegging av oppussing på søster'ns soverom (noe hun for øyeblikket ikke er helt klar over selv) =)
Men i tillegg til dette har jeg laget litt diverse småtteri her hjemme også =)

har laget 4 hjerter i papp, som jeg har malt.

Laget 3 like skilt. Mamma har bestilt et fra før, og søster'n skal få et i det jeg
overpumpler henne med oppussings nyheten
av hennes eget soverom =P

Pyntet noen fyrstikkesker.
Plutselig gjør det ikke noe at de ligger framme lenger!

Et lite hjerteskilt til soverommet.

Har laget et skilt til også, men det er ikke tørt enda, så får ikke lagt det fram slik at jeg kan ta bilde enda.. men det får dere nok sikkert se i et annet innlegg =)

1 kommentar:

  1. Hurra :):) Gleder meg til å få nytt og fint soverom :D

    SvarSlett